woensdag 1 juni 2011

You make me smile !

Hallo bloggers,
Vandaag een kaartje voor het Anyone for Anya blog. Het thema voor deze challenge is Polka Dots....om eerlijk te zeggen heb ik daar dus nog nooit van gehoord. Dus heb ik maar even gegoogled en de DT kaartjes op het blog eens goed bekeken. En toen ben ik aan de slag gegaan en kwam dit leuke kaartje tevoorschijn. Ik heb allemaal dots dessins gebruikt. De ronde circel is van Marianne Design en de groene takken ook..
De bloemen heb ik gemaakt van Crealies mallen en op een kant en klare bloem vastgemaakt. Een lieve stempel van CC design erop verwerkt, ingekleurd met Derwent potloden. Een leuke tekst maakt mijn kaart compleet!

Hello bloggers,
Today a card for the Anyone for Anya blog. The theme for this challenge is Polka Dots .... honestly said I never heard of it. So I just googled it and looked closely at the DT cards at the blog. And then I started workingon my card and then came out this fun card. I have used all kind of dots patterns. The round circle is from Marianne Design and the branches also ..
The flowers I used are from Crealies molds and
attached it on a ready-made flower . And I used a lovely stamp of CC designs, colored with Derwent pencils. A nice text makes my card complete

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje elise, leuk met die takjes aan de zijkant.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even een vraagje hoe heb jij je candy boven aan laten staan, want dat weet ik niet hoe dat moet ik heb gekeken maar kom er nog niet uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise,

    Hartstikke leuk kaartje dit! Gefeliciteerd met het winnen van de Karen Doodles challenge! Nu kunnen we gaan kiezen, haha!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!