zondag 12 juni 2011

Friendship

Voor het Karen's Doodles blog heb ik deze kaart gemaakt. Daar hebben ze een leuke sketch challenge deze week. Dit keer heb ik het leuke papier van Forever Friends For You gebruikt. Ik heb een snijmal van Nellie Snellen gebruikt en daarop een leuke digi gemaakt van twee dansende meisjes, deze digi is te krijgen in de Karen's Doodles webshop. Ik heb de digi ingekleurd met Derwent potloden. Rondom heb ik de kaart versiert met bloemetjes, gemaakt met een olbaponstang. Verder nog een grote strik en een toepasselijke tekst op de kaart verwerkt.

For Karen's Doodles blog I made this card. They have a great sketch challenge this week. This time I have used the Forever Friends For You paper, its such a nice designpaper. I have used a cutting template of Nellie Snellen and a great digi two dancing girls, you can get this nice digi at Karen's Doodles webshop. I have colored the digi with Derwent pencils. Around the stamp, I have decorated flowers, made with an olbapunch. Furthermore a large bow and a nice text on the card, and it is finished!
Verder wil ik jullie er nog even op wijzen dat ik een leuke candy weg te geven heb. Kijk voor meer bovenaan mijn blog!
I also want to point out that I have great candy to give away. Look for more on top of my blog!

5 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kaart is dit Elise.En die tekst.. heeel toepasselijk voor deze leuke digi.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart is harstikke leuk elise, ook een mooie strik.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superkaartje! Erg leuk dat je meedoet met KD NL!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liiiiief! Wat een prachitg lint heb je gebruikt trouwens.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elise,
    Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Het lint is zeker prachtig en ook de 2 hartjes vind ik super.
    Groetjes Aletta (gastdesigner KD)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!