woensdag 22 juni 2011

Tasje voor DT call Duo Challenge

Vandaag heb ik mijn creatie voor de DT call voor het Duo Challenge blog afgemaakt. Nadat ik mij had aangemeld, kreeg ik een pdf van een tasje met leuke digi's toegestuurd en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb voor een rode ondergrond gekozen en daarop dessinpapier verwerkt van Prima Madeline.
Op de voorkant heb ik vakjes gestikt met de naaimachine, waar ik tags in heb gestopt. Op de vakjes heb ik de digi's geplakt, die ik heb ingekleurd met aquamarkers en de kleding heb ik gepaperpieced, erg leuk om te doen. In het flapje heb ik 2 gaatjes gemaakt en er een knoop op geplakt. Ook in de voorkant van het tasje heb ik 2 gaatjes gemaakt en er een touwtje doorheen geregen om het tasje te kunnen sluiten.
Today I finished my creation for the DT call for the Duo Challenge blog. After I had signed in, I received a pdf of a nice bag with digitals and I went to work. I used red cardstock with nice paper of Prima Madeline.
On the front I have stitched boxes with a sewing machine, and put tags in it. On the boxes I havestucked the digitals , which I have colored with aquamarkers and I paperpieced the clothing, very fun to do. In the flap, I have made two holes and  attached a button to it. In front of the bag, I also made two holes and with a string you can perfect close the bag.

Aan de binnenkant heb ik papier gebruikt van K&Company en daarop vakjes gestikt van Prima Madeline papier. Hier kunnen tags of cadeaukaarten in gestopt worden. Ik heb het tasje verder afgewerkt met gras en lint en dit is mijn creatie geworden :
On the inside, I used paper from K&Company and then stitched boxes of Prima Madeline paper. You can put tags or a giftcard in it. I have completed the card with grass and ribbon, and this has become my creation:
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden, dus laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!
I am curious what you think of my creation, so feel free to leave a comment, I love to read them!

3 opmerkingen:

  1. hi elise, je tasje is heel erg leuk geworden, wat een leuke en lieve digi's heb je erbij gekregen.
    veel succes ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf tasje Elise!
    Dat paperpiece is echt leuk, ga ik ook een keer proberen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elise,
    Wat een ontzettend leuk tasje. Nog niet eerder op een blog gezien en ik blog soms wat af. Leuke kleuren en vorm. De stempel poppetjes zijn zo leuk. Ik vind hem echt heeeeel goed geslaagd.
    Ik had jouw Candy plaatje verwijderd van mijn blog, want ik dacht dat je er al was. Zestig volgers. Ik ga hem er weer opzetten en erbij schrijven dat ze eens naar je originele tasje moeten komen kijken als ze dat willen.
    Groetjes maar weer!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!