zaterdag 4 juni 2011

Feest / party


Vandaag een leuk kaartje gemaakt voor twee challenges. Een leuke kaart van 8x20 cm voor het blog van Karen's Doodles met een leuke digi van Nutsy erop, ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb de sketch gebruikt van de challenge voor het SBN-Challenges for you blog. Het papier is van de Action en heb een Martha Stewart pons gebruikt om een sierlijke rand te maken....De vlinderlabeltjes heb ik gebruikt voor een vlaggenlijn en er met plaklettertjes FEEST op geplakt.
Leuke libelle splitpennetjes gebruikt om de lijn vast te maken en met twee geponste vlinders is mijn kaart af....

Today a nice card for two challenges. A nice card from 8x20 cm for the blog of Karen's Doodles with a nice digi Nutsy on it, colored with Derwent pencils. I have used the sketch of the challenge for the SBN-Challenges for you blog. The papers are from the Action and I have used a Martha Stewart punch to make a decorative border .... The butterfly labels I used for a flag line and stuck on with adhesive letters FEEST (party).
I used nice dragonfly splitpins to secure the line and with two punched
butterflies my card is finished ....
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!
I'm curious what you think of my card, please leave a comment, I love to read them!

15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk tafreeltje zo...moet toch ook eens met Nutsy aan de gang.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje !! Leuke afbeelding ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, heel erg leuk, de afbeelding tovert bij mij een glimlach tevoorschijn.
    Fijn dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elise,
    Wie gaat hier Nutsy? Woooooow, wat een SCHITTEREND kaartje ☺☺☺
    Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma
    PS de candy is geraden ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd ziet er gaaf uit elise.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, toen ik de 1e foto zag, dacht ik: waar zie ik de schets? Maar bij de 2e foto werd duidelijk dat ik nog niet de hele kaart had gezien, want daaaaar zie ik natuurlijk gelijk de schets wel terug. Leuk kaartje, en superlieve eekhoorn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje! Geweldige stempel en leuk model zo!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke afbeelding hoor, grappig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje gemaakt,leuk dart je meedoet.
    gr Anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!