vrijdag 24 juni 2011

Beterschapsdoosje / Get well soon box

Vandaag nog maar even een creatie...De afgelopen dagen aan verschillende projectjes gewerkt en vandaag is dit doosje afgekomen. Het is een beterschapsdoosje die ik heb gemaakt naar aanleiding van een inspiratiefoto op het blog van Karen's Doodles. De challenge daar is namelijk je laten inspireren door de foto.
Ik heb mij laten inspireren door de kleur en de sinaasappels. En als je ziek bent kun je wel een sinaasappeltje gebruiken....heerlijk, en veel vitamientjes. Vandaar dit doosje. Je kan er een gezond aardigheidje in doen, en hopelijk fleurt de zieke daar snel weer van op.
Het patroon heb ik gevonden bij papercrave.com. Het papier is van Marij Rahder, ook in de inspiratiekleuren. De digi is van Karen's Doodles, ingekleurd met Derwent potloden. Op het flapje heb ik nog 3 sinaasappels verwerkt en het doosje sluit met een lintje, met daaraan een Get Well soon boodschap. En dit is mijn creatie :

Today a second creation ... In recent days I worked on several small projects and today I finished this box. It is a gett well soon box in response to an inspiration picture on the blog of Karen's Doodles. The challenge there is in fact being inspired by the photo.
I have been inspired by the color and oranges. And if you're sick, you can use an orange or two .... delicious, and they have many vitamines. You can put a healthy little something in it, and hopefully the patient soon brightens up again.
The pattern I found at papercrave.com. The paper is from Marij Rahder, also in inspirationcolours. The digital is a Karen's Doodles, colored with Derwent pencils. On the flap I have put 3 oranges and the box closes with a ribbon, with a Get Well soon message
attached to it.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden, ik kijk weer uit naar jullie leuke reacties!
I am curious what you think of my creation, I look forward to your nice comments!

7 opmerkingen:

  1. wat een super beterschap doosje/zakje elise.
    heel erg mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Succes met de challenge,
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, dit doosje. Erg leuk met die sinaasappeltjes er op. Hier fleur je als zieke zeker van op!

    Liefs, Karens's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige beterschapskaartje. Leuk hoe je je door de foto heb laten inspireren.
    Groetjes Aletta (gast-designer KD)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is tie leuk Elise!
    Veel succes bij Karens Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart, bedankt voor het meedoen met Karens Doodles, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!