donderdag 16 juni 2011

Beterschapskaart / get well soon card

Nog even een herinnering : Ik heb een leuke candy om weg te geven! Kijk voor meer boven aan mijn blog!
Just another reminder: I have a great candy to give away! Look for moreon top of my blog!

En dan nu mijn kaartje.... Vandaag een beterschapskaartje. Ik heb deze kaart gemaakt voor het TOMIC blog, waar ze een leuke kleur challenge hebben. Ik heb een mooie bruine roos gemaakt met spellbinders en versiert met andere bloemen en takjes van Crealies. Het papier is van Magnolia en ik heb harten doilies gebruikt, die ik van mijn moeder heb gekregen. De stempel is een magnolia, ingekleurd met derwent potloden. Verder nog een leuk knoopje en bloemetjes van Marianne Design gebruikt en zo is mijn kaart geworden :

And now my card .... Today a get well card. I made this card for the Tomic blog, where they have a nice color challenge. I have made a beautiful brown rose with spellbinders and decorated it with flowers and the sprigs are from Crealies. The paper is from Magnolia and I used heart doilies that I got from my mother. The stamp is a magnolia, coloured with derwent pencils. Also used a nice button and flowers from Marianne Design and this is my card:

3 opmerkingen:

  1. wat bof je met zo'n moeder, prachtige kado en ook je kaart ziet er prachtig uit.
    je bloem is goed gelukt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kadootje! Het is een mooie kaart geworden, succes met de challenge!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card... and your coloring is amazing! Also loved the handmade flowers ;-)

    Thanks for sharing and for joining us at TOMIC!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!