zondag 12 juni 2011

Thanks

Vandaag even geen kaartje maar een zelfbedacht projectje...Het is een fotolijstje met een foto van mijn grootste schat erin, mijn man Ewald.
Voor het blog van SBN - Challenges For You mag je als challenge een kaart of project maken anders dan in vierkante vorm. En daarom heb ik dit fotolijstje bedacht. Ik had het idee al een tijdje liggen, maar wachtte nog op een mooie challenge ervoor.
Het lijstje is gemaakt van Nestabilities Labels Eight. Het papier en de bloemen zijn van Marianne Design. Ik heb de lijst verder versiert met takjes van Crealies, en een leuke tekst met vlinder pin. Nog even een standaard gemaakt van Actionpapier waar het lijstje op kan staan en mijn project is af.

Today no card but a fanciful little project ... It is a photoframe with a picture of my greatest treasure, my husband Ewald.
For the SBN - Challenges For You blog the challenge is to make a card or project using other shapes  than square. And so I thought of this picture frame. The idea was
already there for a while, but I waited to make it for a nice challenge.
The frame is made of Nestabilities Labels Eight. The paper and the flowers are from Marianne Design. I have  further decorated
the list with sprigs of Crealies, and a nice text with butterfly pin. Also made a standard of paper from the Action so my list can stand and my project is finished.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn projectje vinden, dus laat gerust een reactie achter.
I'm curious what you find of my project, so feel free to leave a comment.

12 opmerkingen:

  1. Mooi!! Je man zal dit toch echt geweldig moeten vinden! Heel mooie kleuren ook!
    Fijn dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi projectje !!! Dat bloemen-boeketje rechts bovenin ziet er werkelijk super uit !
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je op onze challenge hebt gewacht ;)
    Wat een ontzettend leuk fotolijstje is dit geworden zeg, prachtig. Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs leuk bedacht Elise!!
    Moet ik onthouden, heel erg leuk!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het een heel mooi en leuk idee elise, je hebt het prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig,wat je heb gemaakt. Je bloemenpartij is super.
    Wat zal je man trots zijn dat zijn foto in dat lijstje mocht staan en dus beroemd wordt in blogland.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, vind die bloemetjes ook helemaal super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Wat een prachtige compositie heb je van die bloem gemaakt, het is een kunstwerkje op zich! Bedankt weer voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!! Heel erg leuk gedaan zo boven in die hoek!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi lijstje!! Mooie kleuren, gave bloem!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!