dinsdag 17 mei 2011

Just to say....

En hier ben ik vandaag voor de tweede keer...Het wil wel eens zo lopen bij mij, dat ik aan zoveel challenges mee wil doen, dat er soms gewoon twee kaartjes op een dag geplaatst moeten worden....dat freubelen is een heuse verslaving geworden!
Dit kaartje heb ik gemaakt voor het ChallengesForYou blog, die een leuke uitdagende sketch hebben en voor het LovelyHanglar blog die een leuk recept heeft als challenge.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Jack 'n Jill en tesamen met alle embillishments en een schattige hanglar, vindt ik het weer een leuke kaart geworden...just to say....

And here I am today for the second time ... Sometimes it will be like this... I want to join so many challenges that sometimes just two cards should be placed on one day .... that crafting has become a real addiction!
This card I made for ChallengesForYou blog, they have a fun and challenging sketch, and for the LovelyHanglar blog that has a nice recipe challenge.
The paper I used is from Jack 'n Jill, and together with all embillishments and a cute Hanglar, it has again become a nice card ... just to say ...

9 opmerkingen:

  1. Wat lief!!
    Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!! Bedankt weer voor je deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk dat je ook met CFY meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig kaartje! En ja echt, dat freubelen is hééél verslavend!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat een schatje, hele mooie kaart elise.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, nou over een verslaving kan ik meepraten hoor :) Het blijft iedere keer weer een uitdaging om aan zoveel mogelijk uitdagingen mee te doen ;) Leuke kaart ook weer deze, met het jack&jill papier!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is beautiful Elise.
    I love this little cutie and the design is fantastic.

    Thanks for playing with us at "lovely hÄnglar only",

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an absolutley darling card!!! There is not one thing I don't love about this.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!