dinsdag 3 mei 2011

Een gieter / a watering can

Ik blijf het zeggen....wat is dat freubelen toch leuk en ontspannend.... Na een aantal kaartjes, nu maar weer eens een ander projectje. Ik heb een gieter gemaakt. Het patroon vond ik op het blog van Splitcoaststampers. Ik heb het papier van K&Company gebruikt en de gieter afgewerkt met schattige Blossomstempels. Nog wat bloemetjes en een leuk tekstkaartje en het geheel is af....
Deze gieter ga ik inleveren bij het blog van StampArtic.
En dit is mijn gietertje geworden :

I keep saying .... what do I like being creative and it's sorelaxing .... After a number of cards, once again another little project. I have made a watering can. The pattern I found on the blog of Splitcoaststampers. I have used paper from K&Company and finished it  with cute Blossomstamps. Some flowers and a nice textcard and the can is finished .... 
This watering can, I made for the blog of StampArcticChallenge. 
And this is my watering can become:

Ik kijk uit naar jullie leuke en lieve reacties, ik lees ze graag!
I look forward to your nice and sweet comments, I love to read them!

3 opmerkingen:

  1. Heel bijzonder Elise! Mooie details. leuk stempeltje en hekje en andere leuke dingetjes.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is heel erg mooi geworden elise.
    heel mooi papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ideaal he, die kleine blossom stempeltjes! Ik heb ze al een jaar onbeinkt in mijn kast liggen, maar als ik dit project zo zie, heb ik meteen zin om ze te gaan gebruiken! Hartstikke leuk die gieter!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!