dinsdag 28 november 2017

Bring Joy...

Hallo allemaal,

Afgelopen week zag ik een video van Miranda van den Bosch langs komen, waarin ze een journal page aan het maken was met haar Girls and Cats lijn van Studio Light.
Toen begon het bij mij ook te kriebelen en ben ik ook aan de slag gegaan. Wat is het heerlijk om met verfjes en kleurtjes bezig te zijn, ik word daar altijd zo rustig van.

Ik heb zelf (nog) geen A4 Gelli Plate, dus heb ik mijn craft sheet gebruikt om er 2 kleuren Amsterdam Acryl op aan te brengen.
Met een brayer heb ik de kleuren verdeeld over mn sheet van boven naar beneden. De overtollige verf rol ik op een extra papier.

Met een SL foamie stempel ik in de verf op de sheet. De afdrukjes stempel ik op een ander stuk papier.

Met een stencil van Tim Holtz heb ik met zwarte acryl de vlekken aangebracht, nadat de 1e laag acryl droog is.

Met Distress Oxide Spiced Marmelade breng ik spetters aan. Als de spetters droog zijn stempel ik de dame op het papier. Ik kleur de dame in met Derwent Inktense en breng diepte aan met procolours.

Hier en daar breng ik een stukje washi-tape aan en met letters uit de Studio Light lijn stempel ik BRING JOY en klaar is mijn journal page.


Hieronder de gebruikte materialen nog even op een rijtje :

And Now... Go Be Creative!
Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en kleurrijk deze creatie Elise...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meine Liebe...
    .. ich möchte mich hier nochmals bei dir für deine Unterstützung im Team Friendship bedanken - ohne Euch würde es nur halb so viel Spaß machen.
    DANKE SCHÖN
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, I love the image and the design.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!