dinsdag 8 april 2014

SuperGeweldigFantastisch!!!

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens met een kaart. Heb het de afgelopen week druk gehad met andere bezigheden, waaronder het voorbereiden van mijn assessment van 24 april a.s
Maar tussendoor natuurlijk wel lekker ontspannend aan het freubelen geweest!
En zo is vandaag deze kaart van mijn hand gekomen. Het is een kaart voor verschillende Bestie challenges.
Ik heb de kaart gemaakt met een Dutch Doobadoo mal en de honingraad ervan op de kaart verwerkt. Het dessinpapier is van BoBunny. Verder heb ik een stans van Marta Stewart gebruikt en verschillende bloemen. Ook heb ik nog bling bling op de kaart gebruikt in de vorm van plaksteentjes. De Bestie is een 3D van Joy!!
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges :

16 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtig kaartje zeg !! Tis een schatje.
    Succes met je assessment.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtige kaart geworden Elise.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart meisje, prachtig papier en een mooie stempelrand, toppie hoor....

    liefs je mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschön gemacht. Ganz toll.
    Danke für deine Teilnahme an der MyBestie-Deutschland Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is het geworden.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een top kaartje heb je gemaakt met 'mijn' layout Elise! En mooie aankleding van de kaart


    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine wunderschöne Karte , super gestaltet, danke dass du bei der My Bestie Challeng Deutschland teilnimmst
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful. Thank you for entering the Besties challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is so beautiful! Wonderful colouring and embellishments! I am so happy that you have joined us at Besties 3D Deco Blog! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow ,eine bezaubernde Karte ,sehr hübsch! Vielen Dank für deine Teilnahme an der 1.My-Besties Deutschland challenge! Viel Glück, ich hoffe du machst beim nächsten Mal wieder mit.
    Liebe Grüße Artesania DT Koordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elise
    Hier ben ik nog een keertje, ik moet op de nr6 reageren bij Creaine en dat ben jij toevallig.
    Ik vind dit ook weer een schitterende kaart, mooi papier, leuk dat honingraat, alles past weer perfect bij elkaar.
    Dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Danjk je wel voor je deelname aan My Besties Deutshcland.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ook dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge. :)
      Groetjes Geesje

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!