maandag 28 april 2014

Een fijne dag NKU #65 en een leuk nieuwtje

Goedemorgen allemaal!

Door alle hectiek van de afgelopen week, ben ik helemaal vergeten mijn DT kaart voor de nieuwe uitdaging van de NKU op mijn eigen blog te zetten. Ik had even een paar dagen last van spanningen en zenuwen, omdat ik afgelopen donderdag mijn verantwoordingsgesprek had. Deze is uiteindelijk goed verlopen en nu ben ik (bijna) officieel verzorgende IG-er. Jippie!! Daarna ook drukke dagen gehad, met werken en visite, en nu begint eindelijk de rust weer terug te keren.

Dit is de kaart die ik voor de lopende uitdaging van de NKU heb gemaakt :
De schets die gebruikt moet worden is deze, en het thema is vrij :
 
Je kunt nog een paar dagen mee doen en er zijn weer mooie prijzen te winnen !
 
Kom dus gezellig langs op het blog van de NKU om te zien wat de andere Oranje Boven DT leden hebben gemaakt! Denk er wel aan om een Nederlandse tekst op je kaart te gebruiken. Deze uitdaging duurt 2 weken en eindigt op donderdag 1 mei 2014 om 19.00 uur. Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties en breng graag even een bezoekje op jullie blog!
 
EN.......
dan heb ik nog een leuk nieuwtje te vertellen....
Ik heb onlangs meegedaan aan de DT call bij My Besties Dutch Girls Designs, en afgelopen weekend heb ik te horen gekregen dat ik mezelf een Besties Girl mag gaan noemen en het team mag komen versterken, samen met 4 andere dames. Ik heb hier heel veel zin in, zo ben ik weer wat vaker in blogland te vinden, wat ik wel gemist heb!! Vanaf 26 mei zijn mijn kaarten er te bewonderen!


8 opmerkingen:

  1. het is een prachtige kaart Elise.
    en gefeliciteerd met je nieuwe DT plek.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Elise, ik vind hem supermooi. Superleuk dat je bent uitgekozen als designmember bij My Dutch Besties Girls, heel veel plezier daar net zoals ik ook altijd heb gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beauty van een kaart Elise, echt zo gaaf gedaan. Leuk dat je mijn collega wordt bij My Besties Dutch girls designs. Super dat je bent uitgekozen, maar je maakt ook van die schitterende kaarten! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elise
    Super leuk dat we bij elkaar in het My Dutch Girls Design team zitten, je kaarten zijn zo prachtig altijd, dit is ook weer een schatje.
    Ook gefeliciteerd met je behaalde titel verzorgend ig, ik weet niet wat het betekend, maar misschien vertel je dat nog weleens.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg !!! Dubbel gefeliciteerd dus !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nogmaals van harte Elise! na al dat harde werken heb je dit echt verdiend!
    leuk dat we nu ook collega's zijn bij de Dutch Besties:0)
    leuke kaart heb je gemaakt...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooie kaart Elise en gefeliciteerd met je DT-schap.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt , Elise !!
    Leuk he dat we nu collega's zijn bij de Bestie's ....
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!