donderdag 23 augustus 2012

OLIFANTastisch!

Hallo allemaal, ik heb de afgelopen dagen weer heerlijk zitten freubelen. Ik kwam op het blog van EKEF een leuke challenge tegen, waar ik voor aan de slag ben gegaan...en heb ik onderstaande kaart gemaakt. Als basiskaart heb ik een kaart van Euroland gebruikt en kraftpapier van Bazzill. Het dessinpapier is van Magnolia uit de Turning Leaves en Summer Memories serie.
Ook heb ik voor het eerst de Seweasy gebruikt. Ik vind dat wel een grappig apparaatje...je krijgt er van die leuke speels gestikte lijnen mee. De olifant afbeelding is van Magnolia, en heb ik ingekleurd met copics. Het gras heb ik er zelf bij gemaakt. De bloemen zijn van Prima Marketing, Boekenvoordeel en Blokker.
Verder heb ik een gele spiraal van Magnolia gebruikt, en plaksteentjes van Queen & Co. De tekst heb ik gemaakt op de computer n.a.v de opdracht bij EKEF.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, en lees graag jullie reacties.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de volgende challenges :

16 opmerkingen:

  1. wat een super leuke en schitterende kaart Elise.
    heel mooi gedaan en gave sketch.
    ook nog proficiat met je dies van MD.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend schattig kaartje Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bofkont,
    nog van harte met die super gave mallen van MD:0)
    deze creatie ziet er ook weer superzzzz uit!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jou kaart Olifantastisch Elise ,gelukkig heb jij wel de tekst goed ,want daar zijn ze zo streng,maar het geeft niet hoor mijn kaart gaat naar een goed doel en die vinden de tekst vast leuk.
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt,zo mooi gekleurd en prachtige details,ik vind hem een beauty
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart...

    Gezellig dat je meedoet aan de olifantastische uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart is het geworden. Knap gedaan.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge van EKEF
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is ie gaaf Elise, ik vind hem OliFANTASTISCH!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is hardstikke leuk Elise.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart gemaakt. heel mooi met die olifant.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met dwe olifant. Heel leuk bedacht, mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Elise wat is die geweldig geworden zeg, ik vind hem prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaart hoor! Die Sew Easy geeft idd een erg leuk effect aan de kaart!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart Elise, heel mooi!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF, leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hartstikke mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!