vrijdag 13 mei 2011

Een mannenkaart / a men's card

Hallo allemaal!
Daar zijn we eindelijk weer...volgens mij had blogger lange tijd storing, maar nu kan ik dus eindelijk mijn kaartje plaatsen. Dit keer is het een mannenkaart geworden voor de challenge van het PollycraftDesigns blog. Ik heb de kaart gecombineerd met de leuke sketch van het StamptacularSundayChallenge blog.
En dit keer heb ik geen stempel gebruikt, maar weer 'ouderwets' een 3d afbeelding. De digi tekst heb ik op een blog gevonden en vind em wel toepasselijk...
Verder heb ik vintage papier gebruikt en leuke knoopjes en hekjes van Crealies als afwerking.
En dit is mijn mannenkaart geworden :

Hello world!
We are finally back ... I think blogger had long interference
but now I can finally place my card. This time it became a men's card for the challenge of Pollycraftdesigns blog. I have combined the card with the great sketch from the StamptacularSundayChallenge blog.
And this time no stamp, but an old-fashioned 3d image. The digital text I found on a blog and find it quite appropriate ...
I also used vintage paper and nice buttons and gates of Crealies as finishing.
And this is my card:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn mannenkaart vinden, laat gerust een reactie achter, ik lees ze erg graag!
I'm curious what you find of my men's card, so please leave a message, I like reading them!!

3 opmerkingen:

  1. ik vind het een stoere mannekaart elise.
    hele leuke digi ervoor.
    mooie kaart geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. THis is such a great male card with such a great interpretation of the sketch. Thanks for joining us at Stamptacular this week. Hugs from Bron :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooaw, what a awesome card!! Great with the fence and a real funny sentiment. Me like!!

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday this week :)
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!