vrijdag 8 april 2011

Oranje/zalm paasdoosje / Orange easterbox

Heerlijk dat freubelen. Voor De Knutselkaart blog en het Digital Tuesday Challenge blog heb ik een oranje/zalm paasdoosje gemaakt. Het is een combinatie van de challenges....
Het is een erg simpel maar o zo leuk doosje en een vrolijke creatie in het oranje geworden, al zeg ik het zelf...
Het patroon is van A la Kaart.
En het papier is van Art Talent en de stempels zijn magnolia's, ingekleurd met Derwent potloden.
Te samen met de fleurige bloemen is dit mijn creatie geworden :

Lovely, that cardmaking. For the blogs of De Knutselkaart and Digital Tuesday Challenge i have made an orange/salmon easterbox. It's a combination of the two challenges.
The box is very easy to make and has become a very nice creation in orange colour.
The pattern is from A la Kaart.
And the paper is from Art Talent, stamps are magnolia's, colored with Derwent.
All together with the colorful flowers, this is my nice box :
Voorkant paasdoosje/front box
Zijkant paasdoosje/side of the box

Achterkant paasdoosje/back of the box


4 opmerkingen:

  1. Hoi ,

    Wauw wat een prachtig doosje heb je gemaakt zeg super !!

    Groetjes Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief doosje zeg! Erg leuk dat je zo al die zijkantjes kan versieren. Prachtig geheel!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful project! Love how you colored that stamp and the papers look gorgeous.

    So happy you joined us at digital tuesday for our easter parade challenge, hope you'll check back tuesday for the new challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elise,
    Het oranje doosje heeft me naar dit blog gebracht. Ik zag dat je al een tijdje volgster van mijn blog was, maar ik kon je blog niet eerder vinden.
    Ik ben maar meteen volgster geworden en kom graag nog vaker een kijkje nemen ☺☺☺
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!