donderdag 24 maart 2011

100e SOL van Kaarten maken met Tiets clubs

Dinsdagavond was het zover... De 100e SOL op de Kaarten maken met Tiets clubs.
Het is uiteindelijk een heel project geworden, maar ik vind de kaart reuze geslaagd. Ik heb de kleuren lekker lente/zomer gehouden. De stempels zijn Flowergirlz van Marianne Design. Op de voorkant heb ik bloemetjes geplakt van Docrafts Papermania.
Binnenin heb ik kant en creatables gebruikt van Marianne Design.
En dit is mijn project geworden:
Voorkant van de kaart

Binnenkant van de kaart

Binnenkant van de kaart
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn project vinden, ik lees graag jullie reacties!

2 opmerkingen:

  1. Hey Elise,

    Ik vind em weer super geweldig geworden. Was een zeer geslaagd project vond ik zelf.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooi en vrolijk is hij geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!