woensdag 9 november 2016

Beter laat, dan..... Friendship Challenge #11


Hallo allemaal,

Het is al weer november, dus tijd voor een nieuwe challenge van het Friendship Challenge blog.
Het thema van deze maand is :  Alles mag!

Ook ik heb natuurlijk weer een inspiratie-kaart gemaakt. Ik heb er dit keer veel Joy! stansen en tekst op verwerkt. Ook Lin en Lene hebben mee gedaan met de mooie vierkante mal.
Natuurlijk heb ik er ook vlinders op verwerkt.

Dus...

Wil je graag meedoen met deze challenge? Ga dan naar ons blog en bekijk de inspiratie voorbeelden van mijn collega's en lever snel je kaart in via de link.
Je kan weer een leuke prijs winnen.
De challenge duurt tot en met 2 december 23.55 uur.
Ik zie je graag terug op ons blog!!

1 opmerking:

  1. prachtig is deze weer geworden Elise, leuk en lief plaatje, mooie details.....

    liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!