woensdag 3 april 2013

Duo-Dag bij de NKU

Hallo allemaal, na een paar weekjes blogstilte ben ik hier weer met een kaartje. Deze heb ik gemaakt voor de Duo-Dag bij de NKU.
DT collega Hennie en ik hebben dezelfde schets gebruikt voor een mannenkaart. Dit is mijn uitwerking geworden:
Voor deze kaart heb ik het volgende materiaal gebruikt :

Bazzill Basics Cardstock
Dessinpapier Authentique Celebrate
Gereedschap gemaakt met de Silhouette
Knoopjes Marianne Design
Designmallen Nellie Snellen
Stempels Magnolia
Tekststempel Marianne Design
Houten hartjes Xenos
Copics
Kartelschaar
Wil je Hennie haar uitwerking van de schets bekijken, kijk dan hier, of kijk op het blog van de NKU!
Daar staat ook de schets die we gebruikt hebben!!

 

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk idee met dat gereedschap.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat gereedschap,is Edwin nu zo blij dat hij ermee mag gaan werken,hihi.Leuke vrolijke kaart Elise,ik blijf het moeilijk vinden om een mannenkaart te maken maar jij bent er goed in geslaagd,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart meisje, ik mocht het afgelopen zaterdag al even zien, een heel erg mooie mannenkaart die toch niet altijd makkelijk te maken zijn...

    dikke tuut je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elise, het is inderdaad al even geleden dat je met een kaartje kwam, dit is gelijk weer een binnenkomer hoor, wat heb jij een super gave mannenkaart gemaakt, mooi papier ook.
    Schiet je al op met je studie?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elise.! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een vrolijke en mooie kaart Elise.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend Elise, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik miste je al even. Maar je bent er weer met een geweldig leuke kaart.
    Mannenkaarten zijn niet het makkelijkste voor mij, maar deze is super.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt geweldig hoor Elise!
    Succes met alles wat je bezighoudt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart Elise echt een stoere mannenkaart!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!