maandag 4 juni 2012

Proost!!!

Hallo allemaal. De afgelopen week ben ik tussen mijn DT werkzaamheden door bezig geweest met een creatie voor de challenge van EKEF. Daar hebben ze namelijk een hele leuke challenge met als thema Proost!! En dat leek me nou een heel leuk thema om aan mee te doen! Dus ben ik eens gaan nadenken wat ik daarvoor zou gaan maken, en ben ik uitgekomen bij deze leuke cadeauverpakking voor een lekker flesje drinken, om te toosten op een heugelijk feit.
Het patroon voor deze verpakking staat in het blad Kadoosjes. Hiervoor heb ik Bazzil Basics cardstock gebruikt [donker en licht blauw]. Het dessinpapier is van Magnolia [Summer Memories Serie]. De opening is gemaakt met een stans van Nellie Snellen [FD002] en versiert met de bloemetjes van NS Fancy Dies [FD004]. Ik heb de verpakking versiert met bloemen en de slinger is gemaakt met mijn Silhouette, aan elkaar gebonden met scrapfloss, en de letters Proost! zijn gemaakt met de stans van Tim Holtz.
Tilda is ingekleurd met copics en ze proost op een 50 jarig jubileum.....De harten charm is van Scrapparadise.
Hieronder nog even een overzichtsfoto van de creatie...
Op de dop van de fles heb ik een kroontje gemaakt met een stans van Martha Stewart, en met mijn Slice Elite de cijfers 50 eruit gesneden.

Ik zou zeggen Proost!! En ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.....

Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges :


26 opmerkingen:

  1. heel erg leuk geworden zeg! Leuk idee zo'n doosje om de fles heen!

    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon, voor mij een winnaar.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie Elise !!
    Erg leuk om kado te geven (en te krijgen).

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Elise als je hiermee geen hoge ogen gooit,weet ik het niet meer.
    Wat een prinkstuk.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Elise en wat een leuk idee. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk idee zo'n flessendoosje en hij is erg mooi geworden.
    geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!
    Leuk ook met die opening erin.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig mooie en originele creatie Elise!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je creatie weer een prachtig geheel Elise, waar haal je toch je inspiratie vandaan jij bent zo goed in alles wat je maakt lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooooii gedaan..die van mij staat er ook op, net iets anders hoor
    vind stiekem die van jou net iets leuker,hhihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh... super gaaf Elise!!!

    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf bedacht, Elise. Het is een ontzettend leuke creatie geworden.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo....knap gedaan om zo een verpakking te versieren.
    mooi gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is dit prachtig geworden Elise.
    Ik ben bang dat ik nu geen kans meer maak hihihi.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw echt superleuk Elise enne volgens mij een winner!!!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat heb je gaaf gedaan elise, mooi gedecoreerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Elise, your wine bottle cover is just beautiful!! I love all the details that you have added to it! The person that receives it is going to just love it! Thank you for joining the Just Magnolia and hAnglar and stAnglar Challenge. I hope you join us again soon. Have a wonderful week!
    Hugs,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elise

    Wat een prachtige creatie en zo mooi in deze kleur.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend wat een prachtig cadeau! Ik wordt 10 juni 50 jaar dus kom maar op!!!!!!!! haha
    Denk niet dat iemand zoiets moois voor mij gaat maken!
    gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende creatie, bijzonder mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf is ie geworden Elise, een hartstikke leuk en origineel cadeautje zo.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW this is fantastic! I just love it and I am sure it will be well received.
    Thanks for joining us at MDUC this week hugs from Bron xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je verpakking ziet er supermooi uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met het halen van de top 3 bij EKEF !!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. PROOST Elise
    jeetje dat je gewonnen hebt! super nou trek die fles maar open. gefeliciteerd joh!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow Elise this is just gorgeous! What a fabulous gift this will be :)

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under this week for the seeing double challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!