zondag 15 april 2012

If you want......SSC #159

Hallo bloggers. Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Stamptacular Sunday! Ik heb dit Mentos potje gepimpt, want het is FREEBIE week. Deze week mag je ons van alles laten zien, je bent vrij om te kiezen wat dat is! Misschien heb je iets liggen wat je al een poosje wilde maken.....laat het ons zien, we zijn erg benieuwd naar jullie talenten!!
Maar vergeet niet iets te stempelen, want we zijn een STAMPtacular blog!!
Jullie hebben tot en met zaterdag 21 april de tijd om jullie mooiste (nieuwe) creatie in te leveren, via een direkte link bij InLinkz op het SSC blog. Wij hebben deze week ook weer hele leuke sponsoren die een mooie prijs doneren, namelijk iCopic ($15 tegoedbon) en Bugaboo (7 digi's naar keuze)
Dit is wat ik heb gebruikt voor het potje:
Bazzill Basics Cardstock, 
dessinpapier [Action],
bloemen, brads [Xenos],
geblokt lint, strijkkraal,
Cheery Lynn mal, 
stempel Tilda, tekst [Marianne J],
copics, perlenpen

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenge :
Graag tot ziens bij de challenge van Stamptacular Sunday! Klik HIER om de creaties van de andere DT leden te bekijken.
Een hele fijne zondag gewenst en een volgende blogs!

21 opmerkingen:

  1. Hoi Elise,
    Wat een super leuk potje is dat geworden. Zo zouden ze moeten verkopen in de winkels, haha.
    Fijne zondag nog en ik zie je morgen!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elise,
    SCHITTERND zoals jij dat potje hebt weten te versieren en Tilda PRACHTIG ingekleurd ☺☺☺
    Nog een hele fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig potje Elise hoe kom je erop heel mooi gemaakt ik ga ook eens wat meer naar dat soort dingen kijken maar meestal heb ik er geen erg in, echt super leuk gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf gedaan zeg! ik ag er ook zo eentje maken denk ik, geweldig!
    bedankt dat je dit met ons wil delen..
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een beeldschone creatie Elise.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow elise dat heb je heel mooi gedaan, gaaf potje.
    ik heb die genoeg zal ik [ ooit ] ook eens doen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk potje Elise, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for joining us this week at ~Sweet Stampin'~
    Your project is lovely. Debbiexx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elise

    Wat een mooi potje heb je ervan gemaakt, en zo mooi ingekleurd. Via via ben ik op je blog terecht gekomen, ik heb even rond gekeken en zie hier allemaal mooie creaties.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elise, hij is SUPER geworden dit mentos doosje.
    Je moet er maar op komen om z'n potje te pimpen.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om zo'n potje te gebruiken. Hij is erg mooi geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Elise - such a grogeous little box. Looks so great
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Elise wat schitterend gemaakt weer meid en wat een superleuk idee om zo'n potje te bewerken, thanks voor de tip ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoe je dit potje hebt bewerkt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Elise, wat mooi is je doosje geworden. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk idee om een Mentospotje te pimpen! Het ziet er superleuk uit! En wat heb je ook mooi gekleurd!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a nice jar. I always thinks it's hard to get the image on a jar but you really made it work wonderfully! The coloring is also fab!

    Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week.

    Love Mickaela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awww...this is so adorable! Such a lovely project!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. this is adorable...love your altered project!
    hugs,
    Stephanie{SSC}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!