maandag 24 oktober 2011

Challenge # 5 bij Forever Friends!!!

Hallo bloggers. Gisteren is er weer een nieuwe challenge gestart op het Forever Friends Challenge blog. Dit keer is de opdracht : Maak een label.
Het team heeft prachtige voorbeelden gemaakt. Ook ik heb niet stil gezeten en heb een leuk voorbeeld label gemaakt.
Ik heb voor mijn label groen Bazzill cardstock gebruikt, het dessinpapier is Watercolor Bouquet van K&Company. Bijna alles heb ik met de naaimachine bewerkt. De doily is van de Action en ik rafia om de label heen gewikkeld en er een bedel aan vast geknoopt. De Forever Friends stempel heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Achter de lieve beer heb ik nog een kleinere tag verwerkt met een met een FF stempel erop. Verder heb ik de label versiert met bloemen en druppels uit een perlenpen.

Hello bloggers. Yesterday, a new challenge started on Forever Friends Challenge blog. This time the assignment is: Create a label. 
I have used for my label green Bazzill cardstock and the patternpaper is Watercolor Bouquet of K & Company. Almost everything I have worked with the sewing machine. The doily is from the Action (dutch store) and I  wrapped rafia around the label and tied it with a bead. The Forever Friends stamp is colored with Derwent pencils. Behind the bear  I have processed a small tag with an FF stamp on it. I decorated the label with flowers and drops from a perlenpen.
Dus kom allemaal gezellig naar het Forever Friends Challenge blog en doe gezellig mee met deze leuke challenge. Er valt weer een leuke prijs te winnen van Creashop Duymelot.
Jullie hebben tot 6 november de tijd om mee te doen!

So come and join us at the Forever Friends Challenge blog with this nice challenge. There is a nice price to win from Creashop Duymelot. The challenge closes at the 6th of november.

10 opmerkingen:

  1. Hij is heel schattig, elise. Grappig dat we bijna allemaal dezelfde label als basis hebben gebruikt.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, wat een prachtige kleur dat groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd elise, mooie label.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt. Wat mooi eens een groene Tag. Alles is heel goed bij elkaar gezocht.
    Ik vind je papier echt schitterend. Ik ga er eens naar opzoek.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal super Elise en mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag is dit weer.
    Het zijn prachtbeertjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Elise

    wat heb je er weer iets moois van gemaakt zeg!
    Ondanks dat ik niet zo van groen houd, vind ik deze super mooi!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige vorm label is dit toch! Hartstikke mooi versierd ook!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi! Vind het een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!