vrijdag 23 september 2011

Getagt!

Hallo allemaal! Vandaag even iets anders. Ik werd deze week namelijk getagt door Karin! En daarom mag ik nu 10 dingen over mezelf vertellen ..

  1. Ik ben al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd met Ewald (al 20 jaar zijn we samen)
  2. Ik heb 2 lieve kinderen, die ook erg creatief zijn.
  3. Ik heb sinds februari 2011 dit blog en heb al 68 volgers, en ik wil er graag nog veel meer!!!!
  4. Ik kan, als het aan mij ligt, de hele dag wel op mijn hobbykamertje zitten te freubelen.
  5. Ik heb een creatieve moeder en zus, waar ik af en toe ook mee zit te knutselen.
  6. Ik zit in 3 designteams, waar ik erg trots op ben!!
  7. Ik kleur heel graag met copics, omdat ik dat een geweldige manier van inkleuren vind. Ik ben dus hard copics aan het verzamelen. (Heeft iemand nog leuke kleuren combi tips???)
  8. Ik vind het heerlijk om allerlei blogs langs te sneupen, om leuke ideeen op te doen.
  9. Ik ben, als het maar even kan, heeeeel vaak te vinden bij Hobbycompleet de Duif....laat het budget niet altijd toe.
  10. Ik ga 1 oktober heerlijk een dag uit naar de Hobbybeurs in Hardenberg, met mn dochter, moeder en zus!!!
Ik geef deze tag door aan iedereen die hem maar wil hebben en graag wat over zichzelf wil vertellen!

3 opmerkingen:

  1. Ik kom steeds meer van jou te weten.
    Klinkt allemaal erg goed.
    Leuk dat getagd worden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk om zoveel over je te lezen en natuurlijk gefeliciteerd met je tag. Geweldig dat jullie lekker met z'n 3en kunnen knutselen en naar de beurs kunnen gaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer leuke berichtjes weet ik weer wat meer elise.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!