woensdag 27 juli 2011

Een kaartje.... / a card.....

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor mijn oom. Hij zit op het moment middenin allerlei therapieën en kuren en ik heb dit kaartje gemaakt om hem veel sterkte te wensen voor de komende lange tijd.

Today I made a card for my uncle. He currently sits in the middle of various therapies and cures and I made this card to wish him much strength for a long time coming.
De tekst heb ik later nog even veranderd.....Omdat je toch altijd hoopt op beterschap, vond ik "een bloemengroet" toch een betere tekst voor op dit kaartje...

The text I changed later ..... just because you always hope for recovery, I found "a flower greeting" do a better for this card ...

8 opmerkingen:

  1. Hallo Elise,

    Een leuk kaartje is het weer geworden, oom Harry zal het wel heel erg fijn vinden om dez te krijgen.

    liefs je mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk en mooi kaartje elise.
    je oom zal er al een stukje van opknappen als hij dit ontvangt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, daar is hij vast erg blij mee
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,
    Heel mooie creatie! Echt leuk om zoiets te krijgen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt
    Ik doe ze meestal helemaal in de rondte ponsen, maar dit is ook erg leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Elise, erg leuk model zo!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor. Ik hou van ezelkaarten. Prachtige bloemen en opmaak!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kaart geworden! Daar zal je oom zeker blij mee zijn.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!