donderdag 31 maart 2011

Geboortekaartje..

Ik maak deze kaarten niet zo vaak, maar afgelopen week moest ik er toch even aan, want een klasgenoot van mijn dochter heeft een zusje gekregen en daar moest natuurlijk even een mooie kaart voor gemaakt worden...
Ik wilde er een speciale kaart van maken en besloot om deze sterkaart te maken, die ik tegenkwam op een duits blog.
Hij is niet moeilijk om te maken en heeft een heel leuk effect.
Het dessinpapier is van Jack 'n Jill en de stempel is van de Action. De tekststempels zijn van Marianne Design.
En dit is de kaart geworden....
Sterkaart dichtgevouwen...

Sterkaart open

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden, ik lees graag jullie reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!